tiistai 3. helmikuuta 2015

55th. Osastolla

Eilen illalla olo kärjistyi niin ahdistuneeksi (vaikka olin ottanut muutaman pamin), että mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin pyytää vanhempia viemään mut päivystykseen. En jaksa nyt kertoa enempää päivystysasioista, mutta olen nyt osastolla turvassa itseltäni. Itsetuhoisia ajatuksia on vieläkin todella paljon, mutta ainakin pääsen keskustelemaan asioista heti, jos tulee tarve. Vielä ei ole mitään tietoa, kauanko täällä olen, mutta päivystävä lääkäri puhui jotain seuraavasta torstaista, jolloin minulla on useampi tapaaminen keskustassa. Saa nähdä.

Kunhan tulin ilmoittamaan että hengissä ollaan.

12 kommenttia:

  1. ihanaa että olet nyt turvassa! paljon tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  2. Paljon voimia! Mahtavaa ett jaksoit hakeutua osastolle turvaan ja toivottavasti pääset piiloon kaikkea pahaa joka haluaa sut tuhota. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, tuskin pakoon pahaa pääsen, mutta apu on jatkuvasti käsillä :)

      Poista
  3. hyvä kuulla. jaksamisia ♥ koita keskittyä nyt itsees!

    VastaaPoista
  4. hyvä että pääsit sinne osastolle ♥ jaksamisia ja valtavasti voimia♥ !!

    VastaaPoista
  5. Kamalasti voimia ♡ ja toivottavasti puhut jos siltä oikeesti tuntuu :)
    (Psst.. Meinasin laittaa sulle skype viestii mut rohkeus ei riittäny ku en tienny mitä oisin sanonu..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempeistä <3 Puhuminen on edelleen hankalaa, mutta yritän parhaani. Ja ihan rohkeesti voi lisätä skypessä, mun nimimerkki on pikku_raato, jos et ehtinyt nappaamaan sitä siitä postauksesta :) En toki ole nyt paikalla mutta kunhan pääsen täältä pois niin juttelisin mieluusti sun kanssas.

      Poista